AlfaRomeo.todos.sk Štýl a zábava História 1930 - 1940 Firma
  • Popredajná starostlivosť
  • Newsletter
  • Blue & Me
  • Vyhľadávanie
  • Alfisti
  •  
  • TODOS
  • Kontakty
  • Test Drive
  • Aktuálne akcie
  •  
  • Home
  •  

HistóriaHistória

  • Dedičstvo
  • 1910 - 1920
  • 1920 - 1930
  • 1930 - 1940
    • Vášeň
    • Vozidlá
    • Preteky
    • Osobnosti
    • Firma
  • 1940 - 1950
  • 1950 - 1960
  • 1960 - 1970
  • 1970 - 1980
  • 1980 - 1990
  • 1990 - 2000
  • 2000 - 2010
  • Alfa Romeo Muzeum
  • R.I.A.R.
  • Bibliografia
  •  

FirmaFirma

Na konci roku 1932 dôjde v Alfe Romeo k ďalšiemu prevodu vlastníctva, ktoré bude posledným až do doby jeho odkúpenia zo strany Fiatu.

Vlastníkom Alfy sa stáva I.R.I. (Inštitút pre priemyselnú obnovu) a oznamuje jej stiahnutie z pretekov. Na mieste štvorlístku pokračujú milánske červené autá v účasti na pretekoch iba v znamení vzpínajúceho sa koňa stajne Ferrari, ktorá zastupuje Alfu v pretekoch. Pod vedením Uga Gobbata sú zmodernizované výrobné zariadenia, prechádza sa na pásovú výrobu a je započatá výroba nákladných áut a autobusov. V druhej polovici tridsiatych rokov je podnik nabitý energiou. Športová činnosť pokračuje v tak ostrom tempe, že odsunie na druhú koľaj sériovú výrobu. V roku 1937 vystriedal Gioacchino Colombo Vittoria Jana a v roku ’38 vzniká stajňa Alfa. Športová činnosť je ovplyvnená politickou klímou a sankciami: Mussolini zakazuje talianskym pilotom pretekať vo Francúzsku a v roku ’39 sa neuskutočnia ani preteky Mille Miglia. Zintenzívňuje sa výroba leteckých motorov. Začína stavba výrobného závodu v Pomigliano d’Arco.

  • História
  • Štýl
  •  
  • Modely
  • Novinky
  • Video
  • Štýl a zábava
  •  
  • Jazdené vozidlá
  • Todos Italia
  •  

Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES SR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010. Používaním týchto stránok súhlasíte s Obchodnými podmienkami